L’algoritme d’Instagram als comptes d’empresa

Al 2016 Instagram va aplicar canvis a la seva aplicació, i va introduir un nou algoritme. Aquest afecta al contingut que veuen i no veuen els seguidors, ja sigui a través de l’app com per la web, ja que prioritza el contingut del feed de cada usuari segons les seves preferències.

Se’n parla que només un 7% dels seguidors actius d’un compte veuen les publicacions, encara que Instagram ho va negar.

Però com afecta aquest algoritme als comptes de les empreses?

Les publicacions tenen uns estàndards com qualsevol perfil de l’aplicació, que es basen en alguns factors com l’engagement, la freqüència d’ús de l’app, el temps d’actualitzar entre cada publicació, etc. Segons aquests indicadors, s’apareixerà en major o menor freqüència al feed dels seguidors. És a dir, entre més interacció amb els usuaris més visibilitat obtindrà el compte.

La solució per aconseguir un major engagement amb l’algoritme és comprometre’s amb els seguidors i estar actius a la xarxa. És molt recomanable fer ús de les màximes eines de les que proporciona l’aplicació, com són:

  • Instagram stories
  • Vídeos IGTV
  • Àlbum d’imatges
  • Promocions dels posts

També saber com i quan fer publicacions:

  • Identificar els millors continguts pel compte
  • Utilitzar hashtags
  • Fer les publicacions a la millor hora segons el públic que es tingui
  • Analitzar el millor contingut per crear un major engagement (com algun post on el seguidor hagi de fer alguna acció)

Ja saps, l’única manera de guanyar a l’algoritme és fent un millor i major ús de l’aplicació per així crear més interacció!

gestor

Comentaris Recents

Comentaris Oberts

Deixar un comentari

Pots utilitzar aquestes etiquetes HTML i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>