Sabies que prop d’un 45% dels usuaris que obren un contingut patrocinat de marca, com ara un article o un vídeo, l’abandonen després de 15 segons? En una actualitat on una immensa part del contingut que es troba a internet està sota el paraigües de la publicitat o el patrocini, els usuaris poden mostrar-se bastant contraris a consumir-lo enterament.
Com podem evitar aquesta fuga d’usuaris? Tenint present que l’usuari ja s’ha interessat pel contingut fent el primer clic, partim d’un escenari favorable. Per a evitar que l’usuari se’n vagi ràpidament, només cal aplicar certes millores sobre el contingut patrocinar.
Alguns estudis apunten a que el principal motiu pel qual els usuaris abandonen de forma temprana aquest contingut és per la mala experiència web. De res serveis atrapar l’atenció de l’usuari inicialment si després, tot l’esforç invertit, se’n va per la borda per una mala experiència web. Per això és imprescindible que el contingut que estem oferint a l’usuari estigui en un format (en aquest cas, la web) de qualitat.
Per últim, els continguts han de ser de qualitat. Sembla quelcom bàsic, però sovint no es té tant en compte com s’hauria. A l’hora de plantejar el contingut, hem de fer-ho des d’una perspectiva més oberta i menys agressiva per a que no sembli un anunci més que un contingut patrocinat.
Coneixies aquests consells? Esperem que et siguin d’ajuda!
Comentaris Oberts