El confinament provocat per l’actual crisi sanitària COVID-19 pot generar tensió psicològica entre tots els treballadors, ja que, això ens obliga a equilibrar la conciliació laborar i personal en un entorn que no és gaire agradable estar-hi. Per tant, hem de saber adaptar-nos a la nova situació.
Des de Girona Social Media volem donar-te diversos consells a tenir en compte a l’hora de gestionar el teu equip correctament:
- Planificació: és imprescindible, ja que hem de tenir en compte les circumstàncies de cadascun i saber prioritzar i fixar objectius realistes a nivell d’equip i individual. Existeixen diferents eines que ens ajuden a una bona planificació: Trello, Slack o Planner, entre d’altres.
- Empatia: No tots els membres es troben en la mateixa posició i per tant, és important establir una escolta activa i intentat motivar al treballador, per contribuir a un clima d’empatia i suport mutu entre els membres.
- Claredat: Una comunicació clara i eficient ajudarà a l’equip a portar la situació amb millor predisposició.
- Confiança: És important que hi hagi confiança entre l’equip, ja que això facilitarà que aquest sigui productiu i treballi motivat, i per tant, sigui més eficient.
En conclusió, hem de potenciar l’agilitat, la productivitat i l’autonomia dels equips, això també aportarà un valor al client i generarà un impacte positiu a tots els membres. Sabem que és una situació complicada i que hi ha dies que es fa tot molt coll amunt, però recordeu: això també passarà.
Comentaris Oberts