La paraula hashtag en un principi es referia simplement al símbol “#”, però l’any 2007, Twitter va començar a utilitzar-los com un mètode per linkar paraules clau per ajudar a donar bons resultats de cerca. Des d’aquest moment, la majoria de les xarxes socials van incorporar aquest mètode de cerca ràpida. Des d’aleshores s’han creat una quantitat infinita d’aquests, i molts d’ells són populars entre els usuaris, és a dir, estan sent utilitzats per moltes persones.
Un hashtag s’utilitza principalment per les següents raons:
– Augmentar la interacció de les xarxes: un estudi realitzat per Twitter determina que les marques que utilitzen aquest sistema han augmentat un 50% la seva interacció.
– Construir la teva marca: aquesta nova tendència és una manera molt efectiva de construir la teva marca per promocionar-te, anunciar productes nous, etc. Com per exemple, la cadena de menjar ràpid Burger King, utilitza el seu propi hashtag: #BurgerInfieles per una campanya publicitària.
– Trobar la teva audiència: aquests, també et poden ajudar a trobar el teu públic objectiu. Bàsicament, els hashtags fan que els usuaris trobin la marca, fent que utilitzin els mateixos símbols que l’empresa.
Des de Girona Social Media utilitzem els hashtags en totes les nostres publicacions sempre tinguent en compte el públic objectiu de cada client.
Comentaris Oberts