Moltes pàgines web diposen de blog, un apartat dinàmic que es va actualitzant. La redacció és el més important perquè el SEO i el posicionament ens beneficiï.
A partir d’una estructura bàsica definirem cada apartat de la nostra entrada al blog:
- Títol i subtítol: Sembla estrany, però els títols i subtítols incorporats a la pàgina no tenen una rellevància molt gran sobre el posicionament. El que aconsegueixes amb un bon títol és que els lectors trobin més o menys ràpid el teu article.
- Cos del text: Per a Google és molt important definir bé cada part de l’entrada, caldrà posar “H1” als títols i alhora “Paràgraf” al cos del text. També hem d’utilitzar els punts i a part per a organitzar millor el missatge.
- Imatges: Utilitzem les imatges per fer més visual el que estem dient, és important que aquestes tinguin de nom el títol del text. D’aquesta manera Google aconsegueix que es vinculin. A més han de ser descriptives i de bona qualitat per a no quedar penalitzats.
- Vocabulari: En aquest apartat pensem en el lector. S’ha de tenir clar el target a qui va dirigit el missatge i alhora el tipus d’empresa que som. D’aquesta forma utilitzarem el vocabulari adequat en cada situació.
Moltes vegades aquests punts són el reflex d’un blog referent, simples estructures o maneres de fer que ens ajuden a aconseguir que Google ens posi en el capdamunt de les seves cerques. Des de Girona Social Media treballem amb els nostres clients per garantir que les seves pàgines web estiguin correctament posicionades.
Comentaris Oberts