Avui al nostre blog farem un breu anàlisi dels 3 anuncis més virals d’aquest 2018. Cada any hi ha certa intriga per saber quina serà l’empresa que tindrà millor idea i que arribarà més al públic. Hem creat un estigma per a la campanya nadalenca.
El primer que destaquem és el de la Loteria Nacional. Ens presenta un personatge antisocial, egocèntric i egoista. Juga amb que el millor, si et toca el premi, és compartir-lo. És una estratègia que fa que la població estableixi una empatia instantània i genera interès en el producte.
https://www.youtube.com/watch?v=NgP_b8Ax_3g (Lotería de Navidad 2018 – “22 otra vez”)
Com a segon trobem l’anunci de Freixenet. Aquest s’ha establert com a clàssic cada Nadal. En tots els seus productes apareix el color daurat com a protagonista, així com ambients festius. Alhora, un recurs que utilitzen és l’aparició de personatges coneguts en els seus spots.
https://www.youtube.com/watch?v=laJUr26ioD8 (Freixenet 2018 – “Celebra a tu Ritmo”)
Com a últim anunci, un destactat d’aquest any. En tercera posició trobem IKEA. Ha elaborat un contingut innovador i d’anàlisi social. A més inicia una campanya de Nadal comunicant al seu espectador que les xarxes socials de l’empresa estaran en pausa durant aquest termini festiu.
https://www.youtube.com/watch?v=grTQHDlcI2w (IKEA 2018 – “IKEA”)
Esperem que us hagi agradat aquest breu recopilatori d’empreses o institucions pioneres en les campanyes nadalenques.
Des de Girona Social Media, ús desitja unes bones festes de Nadal i una bona entrada d’any. Ens trobem el 2019 amb més il·lusió i optimisme i moltes ganes de seguir creixent amb vosaltres!
BON NADAL I FELIÇ 2019!
Comentaris Oberts