T’has decidit a promocionar el teu negoci o la teva marca a Instagram i no saps què fer? En aquesta entrada de blog et deixem alguns passos i consells molt útils que et faran triomfar amb els teus anuncis.
Primer de tot, cal definir la campanya i els objectius que volem aconseguir. També és molt important definir el lloc on volem que el nostre contingut es mostri. Aquestes ubicacions poden ser:
- Anuncis al Feed
- Anuncis a les stories (als usuaris els hi surt per cada 4 o 5 stories que veuen)
- Anuncis a la secció ”Explorar”
El segon pas és decidir el format publicitari que volem promocionar.
Tenim moltes opcions, tot dependrà dels objectius que tinguem!
- Imatge (el format més famós)
- Vídeo (fins a 2 minuts, amb música i imatges en moviment)
- Carrusel (és un dels formats que millor funciona en àmbit orgànic)
- Stories
- Col·leccions
Un cop coneixem les opcions de les quals disposem, et proposem els següents consells:
- Utilitza hashtags (pots aprofitar per crear el teu propi, fet que et facilitaria donar-te a conèixer per tothom)
- Cuida el copy (una imatge val més que mil paraules, però el text ha d’anar amb concordança amb el que es veu)
- Coneix bé a la teva audiència, segmenta-la segons interessos per tal que la teva campanya els hi arribi amb èxit.
- Escull bé el ”Call to Action” pel teu anunci que haurà de ser clar i concís.
En definitiva, si segueixes aquests consells i aprofites totes les eines digitals i físiques que tens al teu voltant, podràs fer el teu somni realitat i aconseguir que la teva campanya arribi a moltíssima gent.
Els comentaris estan tancats.