L’usuari de xarxes socials evoluciona dia rere dia, i a causa de l’elevat volum d’informació que hi troba, és cada cop més exigent amb el que consumeix a la xarxa. En aquest context, ens trobem amb un usuari …
READ MORELa creació d’un negoci implicarà dedicar recursos a diferents aspectes, però un dels més importants i la base perquè el teu públic objectiu t’identifiqui i posteriorment et recordi, és la identitat corporativa. La identitat visual d’una empresa, comença pel …
READ MOREAixò és el que pregunta, sobretot la família, una mitjana de tres vegades al mes. No entenen la feina de Social Manager i tot el rerefons que comporta. I, bé, la veritat és que és difícil fer-los entendre …
READ MORELes empreses sempre han girat entorn a les 4 variables establertes pel Màrqueting Mix o les anomenades 4P’s (Preu, Producte, Promoció i Distribució). Des de sempre han sigut les variables amb les que compten les empreses per aconseguir …
READ MOREAvui parlem de la longitud de les publicacions que realitzem a Facebook. Molts clients ens pregunten “quanta informació puc donar als meus seguidors en un post?”, doncs la resposta no és exacte però existeix una xifra màgica que …
READ MOREEstrenem blog i com no podia ser d’altre manera ho fem parlant de Xarxes Socials. Concretament del perquè les Xarxes Socials són un benefici per a les empreses. Doncs bé, actualment hi ha uns 3,2 mil milions d’usuaris que tenen …
READ MORE