Nous conceptes de comunicació

L’any 2019 es caracteritza per la consolidació de nous conceptes, com per exemple Employer Branding, Social Selling i Buyer persona. Aquests, trenquen la idea tradicional de la comunicació empresarial.

El concepte de Employer Branding prové dels anys 60 i amb l’auge de les xarxes socials ha tornat a tenir protagonisme. Es tracta de la fidelització del talent dins l’empresa, és a dir, la imatge que l’empresa vol transmetre davant dels treballadors. Els empleats són la veu de l’empresa, així que han de promoure la seva identitat online per promoure el negoci.

El Social Selling tracta de l’aprofitament de les xarxes socials per ampliar el negoci. Aquest tipus de comunicació s’utilitza en empreses que volen créixer en nous canals de comunicació. Busquen noves oportunitats, informació de clients o potencials, volen fidelitzar els clients, etc. Es tracta d’una nova manera d’investigar el mercat.

I finalment, el Buyer Persona. Una manera diferent de recopilar informació del mercat analitzant els “mals/necessitats” de les persones. Es tracta d’obtenir més dades personals com per exemple les seves aficions, les metes, la conducta online, el seu tipus d’interès amb cada empresa… Amb aquesta informació podem aconseguir identificar les principals motivacions de recerca de la marca per poder realitzar la representació del client ideal per l’empresa.

Per tant, hem de tenir en compte aquests nous conceptes i d’aquesta manera poder avançar amb el nostre negoci.

gestor

Recent Comments

Comments open

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>